๐๐ž๐ซ๐ฌ๐จ๐จ๐ง๐ฅ๐ข๐ฃ๐ค๐ž ๐๐ข๐ž๐ง๐ฌ๐ญ๐ฏ๐ž๐ซ๐ฅ๐ž๐ง๐ข๐ง๐  ๐›๐ฅ๐ข๐ฃ๐Ÿ๐ญ ๐›๐ž๐ฅ๐š๐ง๐ ๐ซ๐ข๐ฃ๐ค

Inย hetย onderzoek van de Consumentenbondย wordt aan de deelnemers gevraagd wat zij vinden van de service van de bank, de communicatie naar de klant, de kosten en internet en mobiel bankieren. Op alle onderdelen krijgt RegioBank de hoogste cijfers. Dit geeft aan dat onze klanten de persoonlijke dienstverlening en de digitale mogelijkheden om te bankieren hoog waarderen. Dรกt is precies de reden waarom wij het belangrijk vinden dat onze adviseurs fysiek dichtbij de klant zitten. Voor een vraag of advies kan de klant gewoon even binnen lopen.